Viime viikon tapahtumat on saaneet aikaan sen, että perun kaikki pyhät lupaukseni, sillä..

Olen aktivoinut Facebook tilini liki 3,5 vuoden tauon jäkeen, kuten moni kaveri sen on jo huomannut ( hitto, kaikki entiset tiedot ja kaverit löytyi sieltä edelleen, paitsi että koko FB on muuttunut ihan oudoksi ja teknistä tukea on haettu kavereilta :),  Olen "vannonut", etten enää lasten hiekkalaatikolle palaa, mutta nyt asiat eteni siihen suuntaan, ettei vaihtoehtoja enää ole....Toki, tärkeimmistä olen koko ajan ollut kärryillä - kiitos siitä kuuluu ystävilleni, jotka ovat elännet elämää kanssani :)

Olen perustanut myös "Halolan labradorit"-ryhmän, lähinnä tietty kasvattien omistajille, jos haluatte siihen liittyä - pyytäkää kaveriksi ja laittakaa viestiä tulemaan. Siellä voimme sitten pohtia kaikenmaailman diipadaapaa ja  niitä kipeitäkin asioita ilman että koko maailma spekuloi niitä hetken kuluttua julkisesti. Ja, edelleen olen sitä mieltä, että esim. ne "paskimmat" asiat keskustellaan ihan henkilökohtaisesti ja niitä ei toden teolla huudella missään nettipalstoillla hetken kuluittua. Henkilökohtaisista jutuista en koskaan ole antanut lupaa julkiseen levitykseen - siihen olen tähän asti luottanut.

.