.

10.8.13 Joensuu, 46 labradoria ( Tarja Hovila )

.

Halolan Yllätys                    PEK 1 kp ROP-pentu

Halolan Zuttura                   PEK 2

Halolan Ossobucco           AVO ERI 1

Saskian No More               VAL ERI 4 SA PU 4

Wildn'beauty's Texas Tommy  -> siirtyy "pellekouluun" näyttelijälinjalle :), siks verta hyviä näyttelijänlahjoja esitti ennen kehää....

Alliesfollies                          JUN ERI 3

Halolan Wesikirppu            JUN H

Halolan Rautarouva            NUO ERI 2

Halolan Sini-Simpukka      NUO ERI 3

Halolan Maan Matonen      AVO ERI 4

Halolan Quuma Nainen      AVO EH

Halolan Liukumiina             AVO H

Halolan Oon Mikä Oon       KÄY H

Halolan Tyrmäystippa         VET ERI 1 SA ROP-veteraani

kennel Halolan                     KAS 2 kp

( Tyrmäystippa, Maan Matonen, Rautarouva, Sini-Simpukka )

.

11.8.13, 49 labradoria ( Zorica Salijevic, Ruotsi )

.

Halolan Ystävä                       PEK 1 kp ROP-pentu

Siimline's Texas Ranger      KÄY H      ( Visan "hupi"reissu :)

Saskian No More                  VAL EH 3

Alliesfollies                             JUN EH 2

Halolan Wahanukke             JUN EH 3

Halolan X-Hilavitkutin           JUN EH

Halolan Rautarouva              NUO EH

Halolan Quuma Nainen        AVO EH

Halolan Oon Mikä Oon         KÄY ERI 3

Halolan Tyrmäystippa           VET ERI 2 SA

kennel Halolan                        KAS 3 kp

( Tyrmäystippa, Rautarouva, Wahanukke, Oon Mikä Oon )

.

Olkaamme kaikki tyytyväisiä viikonlopun tuloksiin - ainakin meillä kaikilla oli mukavaa kehässä ja sen laidalla ja oli mukava nähdä teitä kaikkia. Ja, Keno olisi saanut esittää näyttelijänlahjansa muualla kuin kehän reunalla, mutta näkipä samalla muailmaa. Ja Visa - niin onnellinen kun pääsi kerrankin mukaan, miun pikku-ukko :)

Me jäädään tämän jälkeen pitkälle näyttely - ja koetauolle, katsotaan milloin palaamme kehän laidalle seuraavan kerran :) Sitä odotellessa, ollaan yhteyksissä.

.